Asculta glasul inimii si cauta!

sâmbătă, 3 iunie 2017

Am prins aripi


Saream pe langa un ulm
Odata de mult
Si nimeni n-a observat cand am decolat
Brusc aripi mi-au crescut
Si am inceput sa zbor
Precum papucul calator
Si intr-o zi nenorocita
Pe-o vreme aspra prevestita
Am incalecat,
Un copac...
Si tare suparat se arata
Cum se putea sa-l fi deranjat?!
Mahnita,ratacita
Am inceput sa plang
Pana cand
Ul mul inceta a ma bodogani
Si calm ma intreba de unde vinii
Ii povesti totul
Si brusc incepu a rade
Apoi a plange cu zambetul pe buze
Caci ma regasi
Cu ani in urma plecasesi
De sub aripa sa
Si tare se mahnise cand eu nu mai erai
Plansese rau saracu
Si tare ii fuse dor
Incat de bucurie aproape ca ma purta in zbor
Ma depuse si ma imbratisa
Si ma ameninta ca de voi mai pleca va muri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu