Asculta glasul inimii si cauta!

sâmbătă, 10 iunie 2017

Asteptare

Asteptare...
Asteptare?

Cum e posibil asa ceva?
Mereu n-am avut rabdare
sa astept un rezultat


Timpul ce se scurge imi rupe inima in fasii
caci nu pot indura stationarea lui

nu pot respira pana nu aflu
acel nemernic raspuns...

Asteptare...
Ma va omora ea oare?
Sperantele-mi vor fi spulberate

arse si apoi aruncate
sa se duca si sa se tot duca
hat pe mare,sa alcatuiasca a algelor peruca?


Asteptare...
Simt ca ma sufoc
Ganduri moarte imi ucid optimistul
stiu ca vine pesimismul

Asteptare...
Stiu ca ma ucide repede
de nu vine deznodamantul
Asteptare...
atuncea timpul ramane in loc

si eu devin stana de bloc
clepsidra timpului straveche
s-a oprit tocmai in al meu perete
si inima-mi trosnete
de cate ori bate
si ora se scurge
si viata-mi fuge din mine
cautand amintiri straine
Acestea se petreceau asteptand...
Asteptand ca iluziile si nazuintele-mi sa moara

sufocate asteptand
nesuportand ideea sa moara
asteptand si chiar si ele visand

Asteptand...
totul pare negru
tot ce-i bun si vesel paleste
asteptand...
ca Soarele sa rasara iar
si asteptarea sa nu fie in zadar

Asteptand...
Si mereu asteptand..

Zile lungi de chin
urlandu-mi asteptarea
ce-mi va fi inchisoarea
prinsa in mreja viselor
ce spera sa nu fie distruse
de viforul ucigator al...
asteptarii...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu