Asculta glasul inimii si cauta!

sâmbătă, 10 iunie 2017

Cifre?

Port fata de cifre o dragoste eterna care nu va fi nicicand si nici gand spulberata vreodata.O sa va povestesc in cele ce urmeaza o intamplare ce apartine zonei mele de confort(fantasy caci o stie toata lumea)si din cauza aceasta ma face sa par necredibila,dar va rog mult mult de tot sa ma credeti,ceea ce va voi spune e pura realitate.


Iubesc cifrele,numerele,ecuatiile,inecuatiile,sistemele,relatiile,formulele si desigur teoremele.Pe scurt tot ce are legatura cu matematica,teroarea mea cea dintai.Pai cum sa nu fi visat eu nopti dinainte de teze mortale tot ce v-am indrugat acum cateva cuvinte?Le-am visat si tare as fi vrut sa n-o fac caci asa o sa credeti si cu mai multa convingere ca mint ori visez ori in cel mai rau caz de care va asigur ca nu-i asa,si anume ca delirez.
Cifrele sunt matematica.Matematica egal teroarea.Dar delima ce-mi macina sufletul este de ca cifre dat tocmai la istorie.Si.Istorie egal a doua mea iubire.DECI PROBLEMA DE GRADUL 1 !!!!!!!!!
Asa ca ...resemnata...ba nu...deloc resemnata m-am inarmat cu un arsenal de razboi ofensiv si m-am dus la o infruntare directa cu...
Cu?
Cu cifrele!Le-am gasit in pozitie defensiva.Nu doreau sa cedeze,o tineau una si buna ca ele nu renunta la credinta lor:Matematica.Ca ele nu-s tradatoare de patrie,popor si credinta.Si ca datoria lor este sa nu se lase invinse.
Ce le pasa lor ca eu nu suportam faptul ca ele apar si la istorie,trebuia sa ma resemnez.Asta era sigur opinia lor.Specific ca doar a lor!
Eu eram de cu totul alta parere.Eu sustineam ca-si renege originile si sa se converteasca la umanism,sa plece de la realismul ce le distrugea famiile,noua pace temporara cu radicalii.Eu n-as fi suportat un asemenea tratat si in nici un caz cu asa fel de conditii.Erau disperati pe semne,ele,numerele naturale,nobile,demne,frumoase sa suporte niste radicali abjecti,care nu aveau ce cauta acolo!
Ohh...am ajuns sa empatizez cu dusmanul!Vai de mine...
Revenind la lupta.Nimeni si pentru nimic nu ar fi cedat asa ca razboiul se dovedea distrugator pentru  toti cei care participau la el.
Am inceput cu o prelegere lunga.Mai intai ei,din ea v-am insirat esentialul mai sus,asa ca mai adaug doar faptul ca superioritatea lor astfel se dovedeste fiindca istoria,umanul era dominata de real si ca noi,sunt net inferiori.
Ultimele vorbe au turnat paie pe foc.Clocoteam de manie asa ca am indrugat doar:
Aceasta profunda jicnire nu va ramane nepedepsita.Istoria nu are nevoie de voi,dar totusi de dragul persistarii va ofer unica sansa sa va renegati credintele pagane,realiste si sa va treceti la uman,credinta divina si unica absoluta.
Spunand acestea am atacat.Nu se asteptasera.Si totusi s-au mentinut foarte bine.
Castigatorul bataliiei a fost...

A fost nimeni.Cu totii aveam pierderi colosale.
Cifrele au ramas predominante in matematica si au persistat si-n istorie,dar mai putine multe fiind ucise.In locul lor aparand alte popoare care cu trecerea anilor se inmulteau si sau apareau altele precum numerele irationale si altele.
Iar eu n-am mai putut duce o noua lupta prin care sa cuceresc pamantul ocupat de ele apartinand istoriei.
Imi pare sincer rau...

Poate o sa fie un data viitoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu