Asculta glasul inimii si cauta!

joi, 8 iunie 2017

Regret...

Regret ca timpul a trecut
si n-am facut pe deplin ce-am vrut
Regret ca florile furtunii
au disparut doar pentru unii
Regret ca n-am pretuit acele clipe
si le-am lasat sa se piarda printre urlete


Regret ca timpul a trecut
si n-am stiut ce era bine sa stiu
Regret ca povestea asta
s-a dus si nu se mai intoarce

Regret ca am acordat atata pretuire
celor ce ma urasc
Regret ca oferit atata dispretuire
celor ce meritau poate mai mult
Regret ca timpul a trecut
si n-am facut ce trebuia
acum ramane nostalgia
si ne vedem la anul

Regret ca am sters cu burete
am eradicat unele momente
Regret cam pretuit prea mult
blestemele si lacomia
ce o scuipau toata ziua
Regret ca timpul a trecut
si am facut ce nu trebuia
Am plecat urechea la prostii
si am ignorat fericirea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu